Young Living
Zachęcamy do zakupu produktów bezpośrednio w Young Living. Będziesz miał możliwość kupowania ich w cenie producenta, ale nie tylko.
Oferta Young Living to olejki eteryczne therapeutic grade, a także suplementy diety, środki pielęgnacyjne dla niemowląt, środki czystości, kosmetyki, urządzenia i akcesoria. Produkty te charakteryzują się między innymi tym, że w drodze o bezpieczeństwo i najwyższą jakość zastosowano zamiast toksycznych konserwantów olejki eteryczne o działaniu wiruso, grzybo i bakteriobójczym.
Firma Young Living ceni sobie przede wszystkim jakość i dlatego jako jedyna spośród wielu firm na świecie rozpoczęła współpracę z NASA i Międzynarodową Stacją Kosmiczną. Badany będzie efekt promieniowania w kosmosie na nasionach i olejkach eterycznych pochodzących z farm Young Living oraz jaki efekt na olejki ma promieniowanie słoneczne. Olejki eteryczne wysłane w tym locie będą w Międzynarodowej Stacji Kosmicznej przez miesiąc a potem wrócą i będą badane przez naukowców.
Dlaczego wybrano do projektu właśnie tą firmę?
Ponieważ ekspedycja będzie kosztowała rząd amerykański wiele milionów dolarów i nie może pozwolić sobie na żaden błąd. To ma być w 100% czysty, zgodny z naturą, nie modyfikowany w żaden sposób materiał badawczy.

Jeśli chcesz wejść w świat olejków eterycznych Young Living, zapraszamy Cię do rejestracji.
Link do rejestracji konta na platformie Young Living https://www.youngliving.com/vo/?utm_expid=.jwi7jt7lRVaLiEeKVwUuGg.1&utm_referrer=https%3A%2F%2Fwww.youngliving.com%2Fen_EU#/signup/new-start
Rejestrując się poprzez powyższy link wybierz opcję zlecenie jednorazowe. Chcesz kupować stale, nie ma problemu. W każdej chwili będziesz mógł zmienić opcję zleceń.
Masz pytania? Zadzwoń, pomożemy Ci krok po kroku w rejestracji i przekażemy najważniejsze szczegóły tel.: +48 579 528 098 tym samym staniemy się Twoim opiekunem.
Jeśli chcesz zorganizować spotkanie w swoim mieście, zapoznać się z aromatami, uzyskać więcej informacji o wskazaniach jak i przeciwwskazaniach do aromaterapii daj nam znać.
Przydatne informacje:
1. Jaka jest różnica między klientem a dystrybutorem?
Podczas rejestracji zapytamy czy chcesz się zapisać jako klient czy dystrybutor. Klienci mają dostęp do Wirtualnego Biura (internetowe konto w Young Living) i mogą składać standardowe zamówienia w cenach detalicznych.
Aby zostać dystrybutorem należy wyrazić zgodę na nasze regulaminy i procedury. Zawierają one szczegółowe informacje na temat twoich praw i obowiązków, co jest szczególnie ważne, jeśli planujesz wprowadzić innych do Young Living w celu zbudowania zespołu.
2. Kim jest sponsor lub osoba polecająca?
Zwykle jest to osoba, która powiedziała ci o Young Living. Aby zostać Klientem lub Dystrybutorem konieczne będzie podanie numeru ID w Young Living tej osoby, nasz numer to: ID 15754975. Osobom, które same odkryły Young Living bez polecenia, możemy zapewnić odpowiedniego sponsora lub osobę polecającą. Dlaczego warto mieć swojego sponsora ? Sponsor pomoże Ci wykonać pierwsze kroki na stronie, przekaże Ci całą posiadaną wiedzę o olejkach eterycznych, będzie do Twojej dyspozycji zawsze gdy będziesz miał jakiekolwiek pytanie czy wątpliwości. To Twój opiekun.
3. Jak składa się zamówienia?
Zamówienia standardowe lub cykliczne można składać za pośrednictwem Wirtualnego Biura lub kontaktując się z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie lub wysyłając email.
4. Jaka jest różnica między zamówieniem standardowym a zamówieniem cyklicznym Essential Rewards?
Zamówienie standardowe jest zamówieniem jednorazowym złożonym przez klienta lub dystrybutora, realizowanym w dowolnym dniu, na dowolną kwotę. Zamówienie cykliczne jest regularnym miesięcznym zamówieniem realizowanym w oparciu o szablon zamówienia w ustalonym, ale możliwym do przesunięcia, terminie o minimalnej wartości 50 punktów PV. Zmiany dotyczące wyboru produktów, adresu lub terminu przetwarzania zamówienia można wprowadzać za pośrednictwem Wirtualnego Biura. Program oferuje następujące korzyści:
- Gwarantowana comiesięczna wysyłka ulubionych produktów Young Living.
- gratisy w postaci olejków lub innych produktów YL
- Gromadzenie punktów PV, które można wymieniać na produkty.
- Zakwalifikowanie się do otrzymania dodatkowego wynagrodzenia.
- Zniżki na wysyłkę.
5. Czy jest jakaś minimalna kwota zamówienia?
Żeby uczestniczyć w programie Essential Rewards [dotyczy tylko dystrybutorów], trzeba złożyć miesięczne zamówienie cykliczne o wartości co najmniej 50PV
6. Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Możesz zapłacić za swoje zamówienie kartą kredytową (Master lub Visa), kartą debetową lub przelewem. W przypadku przelewu bankowego należy podać swój numer identyfikacyjny Klienta, jak również numer identyfikacyjny zamówienia. Należy pamiętać, że aby umożliwić płatność przelewem bankowym, należy się skontaktować z naszym Działem Obsługi Klienta. Zamówienie standardowe należy składać za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta, jeśli płatność będzie dokonywana przelewem.
7. Jaki jest czas dostawy?
Zamówienia zwykle wysyłane są z magazynu w ciągu około 2 dni roboczych od otrzymania płatności.
8. Co to jest PV?
PV oznacza indywidualną wielkość sprzedaży (ang.personal volume – PV). Każdy produkt ma swoją wartość PV, którą stosuje się do obliczania wynagrodzenia. Wartość PV produktu jest oparta o cenę hurtową liczoną w dolarach amerykańskich
9. Czym jest program Essential Rewards ?
Essential Rewards to program regularnych zamówień przeznaczony dla niezależnych dystrybutorów Young Living, który umożliwia otrzymywanie ulubionych produktów co miesiąc i bezpośrednio do domu („zamówienie cykliczne”). Program oferuje następujące korzyści:
- Gwarantowana comiesięczna wysyłka ulubionych produktów Young Living.
- Gratisy w postaci olejków eterycznych i produktów YL
- Zbieranie punktów promocyjnych Essential Rewards, które można wymieniać na darmowe produkty.
- Zakwalifikowanie się do otrzymania dodatkowego wynagrodzenia.
- Zniżki na wysyłkę.
10. Ile kosztuje wysyłka ?
Zamówienia w ramach programu Essential Rewards są realizowane stosując niższe ceny wysyłki. Szczegółowe informacje znajdują się w najnowszym cenniku.
11. Jak i kiedy można zmienić szablon zamówienia cyklicznego ?
Zamówienie w ramach programu Essential Rewards można zmieniać zgodnie z potrzebami (nawet co miesiąc, jeśli jest to konieczne). Możesz zmieniać produkty, które chcesz otrzymywać co miesiąc, termin wysyłki zamówień (w zależności od dostępności) oraz adres wysyłki.
Zamówienia w ramach programu Essential Rewards można zmieniać:
- Za pośrednictwem Wirtualnego Biura ‒ najpóźniej dzień (do północy) przed terminem przetwarzania zamówienia.
- Telefonicznie ‒ w godzinach pracy biura Young Living Europe, najpóźniej w ostatni dzień roboczy przed terminem przetwarzania zamówienia.
- Email ‒ 5 dni roboczych przed najbliższym terminem przetwarzania zamówienia.
Należy pamiętać, że dystrybutor musi sam zwrócić się o wprowadzenie zmian do zamówienia w ramach programu Essential Rewards.
12. Czym są punkty programu Essential Rewards ?
Wraz z każdym wysłanym zamówieniem w ramach programu Essential Rewards otrzymujesz punkty PV, które można wymieniać na produkty. Punkty otrzymuje się za każdy kolejny miesiąc udziału w programie. Im dłuższe uczestnictwo w programie tym większe korzyści.
Punkty PV można zbierać na następujące sposoby:
- W pierwszych trzech (miesiące 1-3) miesiącach systematycznych zamówień otrzymujemy 10% wartości PV.
- W kolejnych, następujących po sobie miesiącach systematycznych zmówień (miesiące 4-24): 20% wartości PV.
- od 25 miesiąca systematycznych zamówień uzyskujemy maksymalną ilość punktów PV tj. 24%
Punkty zostaną automatycznie przekazane na konto dystrybutora Young Living, a bieżącą ilość punktów będzie można sprawdzić w Wirtualnym Biurze. Punkty w ramach programu Essential Rewards tracą ważność 12 miesięcy kalendarzowych po ich otrzymaniu. Zatem należy je wykorzystać odpowiednio wcześniej.
13. Kiedy mogę wymienić punkty PV ?
Punkty można wymienić w miesiącu następującym po dwóch miesiącach nieprzerwanego uczestnictwa i można je wymieniać w kwocie równej lub mniejszej niż wartość zebranych punktów. Należy pamiętać, że w ciągu każdego miesiąca kalendarzowego można wymieniać maksymalnie 350 punktów.
14. Jak można wymienić punkty PV ?
Aby wymienić punkty uzyskane w ramach programu Essential Rewards po prostu skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta telefonicznie lub drogą poczty elektronicznej, poinformuj ile punktów chcesz wymienić, które produkty chcesz otrzymać i jak chcesz zapłacić za koszt wysyłki. Następnie przetworzymy zamówienie.
Niektórych produktów nie można zamówić z wykorzystaniem punktów bonusowych. Więcej informacji można znaleźć w najnowszym cenniku. Członkowie są odpowiedzialni za pokrycie kosztów wysyłki (łącznie z VAT), punktów nie można przeznaczyć na koszty wysyłki lub VAT. Informacje na temat kosztów wysyłki można znaleźć w najnowszym cenniku.
15. Jak można anulować zamówienia cykliczne ?
Aby anulować swoje zamówienia w ramach programu Essential Rewards należy wysłać pisemną prośbę emailem lub faxem 5 dni przed uprzednio wybranym terminem przetwarzania; można również skontaktować się telefonicznie z biurem Essential Rewards w normalnych godzinach pracy.
16. Co się dzieje z niezapłaconymi zamówieniami cyklicznymi ?
Wszystkie niezapłacone zamówienia zostaną anulowane pod koniec każdego miesiąca. Jeśli zamówienie cykliczne zostało anulowane raz, można złożyć zamówienie w kolejnym miesiącu. Nie otrzymasz punktów bonusowych za anulowane zamówienie. W przypadku anulowania miesięcznego zamówienia dwa miesiące z rzędu, suma punktów zostanie zresetowana do zera.
16. Co się dzieje, jeśli wyczerpano zapasy produktu ?
Jeśli wyczerpano zapasy jakiegoś produktu dołożymy wszelkich starań by skontaktować się z tobą drogą mailową, aby zaproponować inny produkt do zamówienia. Jeśli nie otrzymamy odpowiedzi usuniemy produkt z zamówienia. Należy pamiętać, że może to wpływać na kwalifikowanie się do otrzymania prowizji. Zastrzegamy sobie prawo do zastąpienia niedostępnych produktów podobnymi produktami o zbliżonej wartości.
17. Co się stanie w przypadku zwrócenia zamówienia cyklicznego ?
W przypadku zwrotu zamówienia cyklicznego, punkty bonusowe przyznane za to zamówienie zostaną potrącone. W przypadku zwrotu kolejnego zamówienia cyklicznego, suma punktów zostanie zresetowana do zera.
Należy pamiętać, że za każdy zwrot będzie pobierana 10% opłata za zwrot.
W przypadku pytań lub jeśli potrzebujesz pomocy, lub porady na temat programu Essential Rewards napisz do nas na adres: naturoterapia@indicum.pl lub zadzwoń, tel.: +48 579 528 098.
Jeśli jednak wolisz kupić olejek u dystrybutora:
# Zamówienia przyjmujemy drogą mailową naturoterapia@indicum.pl lub telefoniczną 579 528 098.
# Koszt przesyłki 15 zł – list polecony, priorytet.
# Konto do wpłaty : 09 1050 1445 1000 0097 0551 6079
# Możliwy odbiór osobisty w Krakowie
# Czas wysyłki 4-5 dni roboczych.